Договір публічноЇ оферти
Умови продажу товарів (надалі – «публічна оферта»)
Продавець – сайт ASK-SHOP.COM.UA або інша юридична чи фізична особа – підприємець, товар яких розміщений в Інтернет-магазині.
Інтернет-магазин - Інтернет-сайт, розташований у мережі Інтернет за адресою http://ask-shop.com.ua/, де представлені для продажу Продавцем товари, а також умови оплати та доставки товарів покупцям.
Сторінка Продавця - сторінка сайту, що містить відомості про умови продажу, доставки та повернення товарів, що реалізуються Продавцями, а також іншу інформацію, що є суттєвою для укладання та виконання умов договору купівлі-продажу товару. Сторінка продавця доступна за посиланням на сторінці з описом товару під кнопкою «Додати в кошик».
Товар - будь-які товари, представлені на продаж на Сайті Продавця.
Замовлення - належним чином оформлений запит Покупця на придбання та доставку за вказаною Покупцем адресою товарів, обраних на Сайті або іншим способом, передбаченим цією публічною офертою.
5) інші умови постачання або виконання договору;
6) мінімальну тривалість договору, якщо він передбачає періодичне постачання товару;
7) вартість телекомунікаційних послуг, якщо вона відрізняється від граничного тарифу;
8) період прийняття пропозицій;
9) порядок розірвання договору.
2.6. Повідомляючи Продавцю свою електронну адресу/адресу та/бо номер телефону, Відвідувач сайту / Користувач / Покупець дає згоду на використання зазначених засобів зв'язку Продавцем, а також третіми особами, що залучаються ним для цілей виконання зобов'язань перед Відвідувачами сайту / Користувачами / Покупцями, з метою здійснення розсилок рекламного або інформаційного характеру, що містять інформацію про знижки, майбутні та чинні акції та інші заходи Продавця, про передачу Замовлення на доставку, а також іншу інформацію, безпосередньо пов'язану з виконанням зобов'язань у рамках цієї публічної оферти. Здійснюючи Замовлення, Користувач / Покупець погоджується з тим, що Продавець може доручити виконання договору третій особі, залишаючись при цьому відповідальним за його виконання.
2.7. Усі права та зобов'язання за укладеним з Покупцем договором виникають безпосередньо у Продавця, при цьому Покупець, приймаючи умови цієї публічної оферти, повністю розуміє та погоджується, що у разі укладення договору з Продавцем, відмінним від ASK-SHOP.COM.UA не є стороною зазначеного договору та несе обов'язків, пов'язаних з його виконанням, крім передбачених цією публічною офертою.
3.2. Ця публічна оферта поширюється на всі види товарів, представлених на сайті, поки що такі пропозиції з описом присутні в каталозі Інтернет-магазину.
4. Реєстрація на Сайті
4.1. Реєстрація на Сайті здійснюється за допомогою кнопки «Реєстрація».
4.2. Реєстрація на Сайті не є обов'язковою умовою для оформлення Замовлення.
4.3. Для реєстрації на сайті необхідно вказати наступну інформацію: логін, e-mail, телефон, пароль для сайту, адресу доставки, ім'я та прізвище, номер мобільного телефону (це обов'язкові дані для реєстрації).
4.4. Продавець не несе відповідальності за точність та правильність інформації, що надається Покупцем під час реєстрації. Покупець несе всі можливі ризики та витрати, спричинені вказівкою неправильної інформації.
4.5. Покупець зобов'язується не повідомляти третіх осіб логін та пароль, зазначені під час реєстрації. У разі виникнення у Покупця підозр щодо безпеки його логіну та паролю або можливості їх несанкціонованого використання третіми особами, Покупець зобов'язується негайно повідомити про це Продавця, надіславши електронний лист до Служби роботи з Покупцями за адресою askshop.com.ua@gmail.com або безпосередньо Продавцю.
4.6. Спілкування Користувача/Покупця з операторами Call-центру/менеджерами та іншими представниками Продавця має будуватися на принципах загальноприйнятої моралі та комунікаційного етикету. Строго заборонено використання нецензурних слів, лайки, образливих виразів, а також погроз та шантажу, незалежно від того, в якому вигляді і кому вони були адресовані.
4.7. Продавець має право інформувати Покупця за допомогою електронної пошти, вказаної під час реєстрації, про розвиток Інтернет-магазину, надсилати повідомлення рекламно-інформаційного характеру.
5.1. Продавець забезпечує наявність на своєму складі товарів, що представлені на Сайті. Супроводжуючі товар фотографії є простими ілюстраціями щодо нього і можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду товару. Супроводжуючі товар опис / характеристики не претендують на вичерпну інформативність та можуть містити друкарські помилки. Для уточнення інформації щодо товару Покупець повинен звернутися до Служби роботи з Покупцями за адресою askshop.com.ua@gmail.com. Оновлення інформації, наданої на Сайті, проводиться кожні 10 (десять) хвилин.
5.2. У разі відсутності замовлених Покупцем товарів на складі Продавця, останній має право виключити вказаний товар із Замовлення / анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця шляхом надсилання відповідного електронного повідомлення за адресою, вказаною Покупцем під час реєстрації (або дзвінком оператора Call-центру Інтернет-магазину).
5.3. Покупець несе повну відповідальність за надання неправдивих відомостей, що спричинило неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем, у тому числі, але не обмежуючись, обов'язки щодо повідомлення Покупця про виключення товару із Замовлення або анулювання Замовлення.
5.4. У разі скасування повністю або частково передплаченого Замовлення вартість анульованого Товару повертається Продавцем Покупцю у спосіб, яким товар був оплачений, або іншим способом, узгодженим Сторонами.
5.5. Замовлення в Інтернет магазині можуть оформити як зареєстровані, так і незареєстровані Покупці.
5.6. Замовлення Покупця може бути оформлене такими способами: заповнення форми на сайті, за допомогою телефонного дзвінка за телефоном, вказаним на Сайті, за допомогою консультанта.
5.7. При оформленні Замовлення Покупець повинен зазначити таку інформацію:
5.7.1. При сплаті готівкою: ім'я Покупця, контактний телефон, електронну пошту.
5.7.2. При оплаті за безготівковим розрахунком: назва організації, ЄДРПОУ – ім'я покупця, контактний телефон, електронну пошту.
5.8. Після оформлення Замовлення та його підтвердження відповідно до пункту 2.5 цієї оферти Продавець зв'язується з Покупцем для погодження очікуваної дати доставки. Менеджер, який обслуговує конкретне Замовлення, уточнює деталі Замовлення, погоджує дату доставки, яка залежить від того, хто є Продавцем товару (юридична особа/фізична особа – підприємець), наявності замовлених товарів на складі Продавця та часу, необхідного для обробки та доставки Замовлення.
5.9. Очікувана дата передачі замовлення у службу доставки повідомляється Покупцю менеджером, який обслуговує Замовлення, електронною поштою або при контрольному дзвінку Покупцю. Дата передачі Товару може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку у разі наявності об'єктивних, на думку продавця, причин.
5.10. Якщо Замовлення не може бути підтверджено (акцептовано) Продавцем на запропонованих Покупцем умовах, у тому числі якщо на складі у Продавця відсутня необхідна кількість замовленого товару, змінилася ціна на товар, Продавець інформує про це Покупця за допомогою телефонного дзвінка за телефоном або надсилання електронного повідомлення на адресу електронної пошти, зазначені Покупцем під час реєстрації або оформлення Замовлення. Покупець має право погодитися прийняти товар на умовах (наприклад, у кількості, що є в наявності у Продавця, за зміненою ціною), змінити Замовлення та замінити товар на аналогічний за своїми властивостями, або анулювати цю позицію товару у Замовленні. У разі неотримання відповіді від Покупця протягом 7 календарних днів Продавець залишає за собою право скасувати цей Замовлення.
5.11. Фактичні терміни отримання Замовлення Покупцем залежить від наявності товару складі продавця, і навіть від оплати Покупцем товару (при безготівковому розрахунку).
5.12. Продавець надає Покупцеві інформацію про основні споживчі властивості товару у вигляді сукупності (a) інформаційних матеріалів, розміщених на сайті, які мають довідковий характер і не можуть повною мірою передавати достовірну інформацію про властивості та характеристики товару, включаючи кольори, розміри та форми, та ( b) інформації, що надається Покупцю Службою по роботі з Покупцями або Продавцем у вигляді консультування та відповідей на запитання Покупця, що стосуються властивостей та характеристик товару. Покупець несе всі можливі ризики та витрати, викликані невикористанням ним усіх передбачених вище інформаційних ресурсів отримання інформації про основні споживчі властивості товару. Повна та достовірна інформація про товар надається Покупцеві у момент продажу товару.
5.13. У разі відсутності замовлених товарів на складі Продавця, у тому числі з причин, що не залежать від Продавця, відмови Покупця від прийняття товару за зміненою ціною Продавець має право анулювати зазначений товар із Замовлення Покупця та повідомити про це Покупця шляхом телефонного дзвінка або надсилання електронного повідомлення, даним зазначеним під час реєстрації або оформлення Замовлення.
6.1. Товар, замовлений Покупцем, доставляється / виходить такими способами: кур'єром, доставка по Україні. Конкретний спосіб доставки/отримання Замовлення відзначається Покупцем у момент оформлення Замовлення. Конкретні терміни доставки/отримання Замовлення узгоджуються Продавцем та Покупцем за допомогою телефонного зв'язку або по каналах електронної пошти відповідно до пунктів 5.8 та 5.9 цієї публічної оферти.
6.2. Територія доставки товарів, які представлені на сайті, обмежена межами території України.
6.3. Затримки у доставці товарів можливі через непередбачені обставини, що сталися не з вини Продавця.
6.4. При доставці Замовлення вручається Покупцю або третій особі, зазначеній у Заявці як одержувач (далі Покупець та третя особа називаються «Одержувач»). У разі неможливості отримання Замовлення, яке має бути оплачено за допомогою готівкового розрахунку, зазначеними вище особами, Замовлення може бути вручено особі, яка може надати відомості про Замовлення (номер відправлення та/або ПІБ Одержувача), а також сплатити вартість Замовлення у повному обсязі особі, яке здійснює доставку Замовлення.
6.5. Ризик випадкової загибелі або випадкового пошкодження товару переходить до Покупця з моменту передачі йому Замовлення та проставлення Одержувачем Замовлення підписів у документах, що підтверджують доставку Замовлення.
6.6. Щоб уникнути випадків шахрайства, а також для виконання взятих на себе зобов'язань, зазначених у пункті 6.4. цієї публічної оферти, при врученні Замовлення, яке має бути оплачене готівкою, особа, яка здійснює доставку Замовлення, має право вимагати від Одержувача документ, що засвідчує особу Одержувача, а також вказати тип та номер наданого Одержувачем документа на квитанції до Замовлення. Продавець гарантує конфіденційність та захист персональних даних Одержувача.
6.7. Вартість доставки кожного Замовлення розраховується індивідуально, виходячи з ваги товару, габаритів (довжина, ширина, висота), регіону та способу доставки, та вказується на Сайті на останньому етапі оформлення Замовлення.
6.8. Обов'язок Продавця передати товар покупцю вважається виконаним у момент отримання Покупцем відправлення, як цей момент визначається відповідно до чинних правил поштового зв'язку.
6.9. Порядок доставки та розкриття відправлень, що містять товар, визначається чинними правилами поштового зв'язку.
6.10. При прийнятті Замовлення від кур'єра, Одержувач зобов'язаний оглянути доставлений товар та перевірити його на відповідність заявленій якості, асортименту та комплектності товару, а також перевірити термін служби доставленого товару та цілісність упаковки. У разі відсутності претензій до доставленого товару Одержувач розписується у відповідних документах, що підтверджують факт доставки товару, та оплачує Замовлення. Підпис у зазначених документах свідчить про те, що Покупець претензій до товару не заявляє і Продавець повністю та належним чином виконав свій обов'язок щодо передачі товару.
6.11. Час перебування кур'єрів, що доставляють товар, що реалізується Продавцями, за адресою Одержувача обмежений 15 хвилин. Час перебування кур'єрів, що доставляють товар, може відрізнятися як у більшу, так і в меншу сторону, залежно від умов доставки товару відповідного Продавця виключно за попередньою домовленістю.
6.12. Уточнити дату, час та при необхідності маршрут доставки, можливо, у менеджера, який зв'язується з Покупцем для деталізації Замовлення. 6.13. Покупець розуміє та погоджується з тим, що здійснення доставки – окрема послуга, яка не є невід'ємною частиною придбаного Покупцем товару, виконання якої закінчується в момент отримання Одержувачем товару та здійснення платежу за нього. Претензії до якості придбаного товару, що виникли після отримання та оплати товару, розглядаються відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та гарантійних зобов'язань Продавця. У зв'язку з цим придбання товару з доставкою не дає Покупцеві право вимоги доставки придбаного товару з метою гарантійного обслуговування або заміни, не дає можливості здійснювати гарантійне обслуговування або заміну товару, виїхавши до Покупця і не передбачає можливості повернення вартості доставки товару у випадках, коли Покупець має право повернення грошей за товар як такий, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
6.14. Доставка у регіони здійснюється кур'єрською службою «Нова Пошта». Вартість доставки по Україні згідно з тарифами "Нової Пошти". Вартість післяплати «Нова Пошта»: 2% від суми замовлення + 20 грн.
7. Оплата Замовлення
7.1. Ціна товару вказується на Сайті у гривнях та доларовому еквіваленті та включає податок на додану вартість у разі, якщо відповідний Продавець є платником податку на додану вартість. У разі неправильної вказівки ціни замовленого Покупцем товару Продавець інформує про це Покупця для підтвердження Замовлення за виправленою ціною або про анулювання Замовлення. При неможливості зв'язатися з Покупцем, такий Замовлення вважається анульованим.
7.2. Сума Замовлення складається із вартості всіх замовлених товарів.
7.3. Ціна товару на Сайті може змінитися Продавцем в односторонньому порядку. При цьому ціна на вже замовлений Покупцем товар не підлягає зміні.
7.4. Оплата товару здійснюється Покупцем:
7.4.1. готівкою при отриманні Замовлення у сумі, що відповідає сумі Замовлення, зазначеній на Сайті, з урахуванням знижок;
7.4.2. безготівковими коштами з використанням банківських карток при оформленні Замовлення у сумі, що відповідає сумі Замовлення, зазначеній на Сайті, з урахуванням знижок;
7.4.3. шляхом переказу коштів на поточний рахунок;
7.4.4. шляхом перерахування коштів на рахунки фінансових компаній, поштових операторів та інших посередників, які забезпечують надання послуги COD (cash on delivery).
7.5. Сайт http://ask-shop.com.ua та інші Продавці мають право надавати знижки на товари та встановлювати програму бонусів. Види знижок, бонусів, порядок та умови нарахування визначаються Продавцями самостійно та вказані на Сайті та можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку. Знижка встановлена відповідним Продавцем, не може бути застосована до товару, що реалізується іншим Продавцем, якщо інше не вказано для відповідного товару на Сайті.
8. Повернення товару та коштів за товар
8.1. Повернення товару здійснюється відповідно до таких умов:
8.1.1. Повернення товару належної якості можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей та товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації та використання, наявність оригінальної та неушкодженої упаковки та ярликів).
8.1.2. Повернення здійснюється на підставі заповненої заяви та чека, що підтверджує факт та умови покупки.
8.1.3. Термін повернення коштів - до 7 (семи) днів з дати надходження поверненого товару на склад Продавця
1) разом із заповненою Покупцем заявою на повернення.
8.1.4. Товар з дефектами/неправильною комплектацією має бути повернений Продавцю з оригінальними ярликами та в оригінальній упаковці. 8.1.5. У разі повернення товару неналежної якості Продавець бере на себе витрати на пересилання йому товару.
8.2. Повернення товару належної якості можливе у разі, якщо товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також збережено розрахунковий документ, виданий Покупцеві разом із проданим товаром. Вартість доставки товару Покупцю не повертається.
8.3. При відмові Покупця від товару згідно з пунктом 8.2 цієї публічної оферти Продавець повертає йому вартість поверненого товару протягом 7 (семи) днів з дати надходження поверненого товару на склад Продавця
1) разом із заповненою Покупцем заявою на повернення. Повернення коштів вартості товару здійснюється особі, зазначеній у Замовленні на товар, за умови надання такою особою копії його (її) національного паспорта, реєстраційної картки платника податків та квитанції про оплату Товару, за який повертаються кошти. У разі, якщо Покупець у замовленні вказав невірні дані, або не надав для повернення коштів усі документи, перераховані вище, Продавець залишає за собою право відмовити такому Покупцю у поверненні коштів.
8.4. Якщо на момент звернення Покупця аналогічний товар відсутній у продажу у Продавця, Покупець має право відмовитись від виконання цієї оферти та вимагати повернення сплаченої за вказаний товар грошової суми. Продавець зобов'язаний повернути сплачену за повернений товар грошову суму протягом 7 (семи) днів із дня повернення товару.
8.5. Покупець не має права повернути товари належної якості, зазначені у Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню чи обміну.
8.6. Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який є несправним і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей (товар, який має суттєві недоліки). Отриманий товар має відповідати опису на Сайті. Відмінність елементів дизайну чи оформлення від заявлених в описі на Сайті не є ознакою неналежної якості товару та/або неможливості використання його за призначенням.
8.7. Істотний недолік - недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (Продавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наступних ознак:
8.7.1. він взагалі не може бути усунений;
8.7.2. його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
8.7.3. він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено описом на Сайті. Для виявлення суттєвої нестачі товару передається на діагностику (термін проведення до 30 (тридцяти) робочих днів) складу продавця, який робить висновок про його наявність чи відсутність.
8.8. Зовнішній вигляд та комплектність товару, а також комплектність всього Замовлення повинні бути перевірені Одержувачем у момент доставки товару. Після отримання Замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються.
8.9. Якщо Покупцеві було передано Товар неналежної якості та інше не було заздалегідь обумовлено Продавцем, Покупець має право скористатися положеннями ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів".
8.10. Вимоги щодо повернення сплаченої за товар грошової суми підлягають задоволенню протягом 7 (семи) днів із дня пред'явлення відповідної вимоги.
8.11. Товар неналежної якості може бути повернений кур'єру при викупі наступного замовлення, за умови, що річ, яка підлягає поверненню, була викуплена не раніше 30 (тридцяти) днів до поточної дати.
8.12. Повернення коштів здійснюється за допомогою повернення вартості сплаченого товару поштовим, банківським переказом (через Приват Банк), а також шляхом перерахування на банківську картку (картка має бути емітована на території України; валюта картки – гривня). Спосіб має бути зазначений у відповідному полі заяви на повернення товару.
8.13. У разі оплати Замовлення у спосіб, зазначений у п. 7.4.2. цієї оферти, повернення коштів здійснюється за допомогою повернення вартості оплаченого товару на банківську карту, за допомогою якої кошти були сплачені за товар.
8.14. Гарантійний термін на товари встановлюється виробником та вказується у документах на товар. Продавець забезпечує належне застосування, використання товарів упродовж гарантійного терміну.
8.15. Продавець не відповідає за недоліки товару, якщо вони виникли після його передачі Покупцю внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання товару, дій третіх осіб чи непереборної сили.
8.16. Гарантійний ремонт може бути здійснений протягом гарантійного терміну та після акта сервісного відділу про те, що поломка не є причиною некоректного використання техніки. Укладання сервісного відділу видається після діагностики (термін діагностики до 30 (тридцяти) робочих днів). Терміни ремонту після діагностики:
8.17.1. до 30 (тридцяти) днів за наявності деталей;
8.17.2. до 2 (двох) місяців за відсутності необхідних деталей.
9. Гарантії та відповідальність
9.1. Продавець має право переуступати або будь-яким іншим способом передавати свої права та обов'язки, що випливають з його відносин з Покупцем, третім особам.
9.2. Покупець зобов'язується використовувати замовлений товар у підприємницьких цілях.
9.3. Продавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Покупцю внаслідок неналежного використання Товарів, замовлених на Сайті або використання з порушенням правил експлуатації (використання), зазначених на Сайті або наданих разом із Товаром.
9.4. Несправності, які виникли в результаті оновлення програмного забезпечення, перепрошивки, використання неоригінального зарядного пристрою, спроби змінити технічні характеристики шляхом програмного втручання, механічного втручання або пошкодження не є гарантійними.
9.5. Продавець не несе відповідальності за зміст та функціонування зовнішніх сайтів.
10. Конфіденційність та захист персональних даних
10.1. Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2011 року № 2297-VI, оформлюючи Замовлення в Інтернет-магазині, Покупець надає Продавцю згоду без будь-яких застережень на обробку персональних даних, та підтверджує, що повідомлено про права, встановлених Законом України «Про захист персональних даних», мету обробки даних, можливість зміни мети обробки Ваших персональних даних, доступу до персональних даних третіх осіб, надання власником персональних даних часткового або повного права обробки персональних даних іншими суб'єктами відносин, пов'язаних з персональними даними, та про можливість розповсюдження персональних даних, на що Покупцем надано згоду без будь-яких застережень.
10.3. Покупець підтверджує та погоджується, що Продавець має право використовувати інформацію: для реєстрації Покупця на Сайті, для виконання своїх зобов'язань перед Покупцем, включаючи передачу інформації третім особам, задіяним у процесі виконання Замовлення та виконання інших умов оферти, для оцінки та аналізу роботи Сайту, інформування Покупця про проведені Продавцем акції та в інших цілях.
10.4. Якщо Покупець не бажає, щоб його персональні дані оброблялися, він повинен звернутися до Служби роботи з Покупцями через форму зворотного зв'язку на Сайті. У такому разі вся отримана від Покупця інформація (в тому числі логін та пароль) видаляється з купівельної бази, і Покупець не зможе розміщувати Замовлення на Сайті. Для ідентифікації Покупця Продавець може запросити додаткову інформацію, таку як: повні ПІБ Покупця, логін та пароль до доступу на сайт, інформацію про останні зроблені замовлення Покупцем, або запросити письмову заяву від Покупця на видалення його персональних даних з Сайту. Видалення інформації здійснюється протягом 10 робочих днів з моменту отримання заяви від Покупця.
10.5. Продавець має право спрямовувати Покупцеві повідомлення рекламно-інформаційного характеру. Якщо Покупець не бажає отримувати розсилки, він повинен змінити відповідні налаштування у своїх персональних даних на Сайті або звернутися до Служби роботи з Покупцями через форму зворотного зв'язку на Сайті.
10.6. Продавець зобов'язується не розголошувати отриману від Покупця інформацію. Не вважається порушенням надання Продавцем інформації агентам та третім особам, які діють на підставі договору з Продавцем, для виконання зобов'язань перед Покупцем.
10.7. Не вважається порушенням зобов'язань розголошення інформації відповідно до обґрунтованих вимог закону.
10.8. Продавець має право використовувати технологію cookies. “Cookies” не містять конфіденційної інформації та не передаються третім особам.
10.9. Продавець отримує інформацію про ip-адресу Відвідувача Сайту. Ця інформація не використовується для встановлення особи Відвідувача. 10.10. Продавець не несе відповідальності за відомості, надані Покупцем на Сайті у загальнодоступній формі.
10.11. Продавець має право здійснювати записи телефонних розмов з Користувачем/Покупцем. При цьому Продавець зобов'язується: запобігати спробам несанкціонованого доступу до інформації, отриманої в ході телефонних переговорів, та/або передачу її третім особам, які не мають безпосереднього відношення до виконання Замовлень, відповідно до Закону України від 02.10.1992 року № 2657-XII «Про інформації».
11. Заключні положення
11.1. Публічна оферта для кожного Покупця набирає чинності з моменту відправки Покупцю Продавцем електронного підтвердження прийняття Замовлення та діє до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов'язань щодо цієї оферти або до моменту відкликання акцепту публічної оферти.
11.2. Інтернет-магазин та послуги, що їм надаються, можуть бути тимчасово частково або повністю недоступні через проведення профілактичних або інших робіт або з будь-яких інших причин технічного характеру. Технічна служба Продавця має право періодично проводити необхідні профілактичні або інші роботи без обов'язкового попереднього повідомлення відвідувачів сайту.
11.3. До відносин між Користувачем/Покупцем та Продавцем застосовуються положення законодавства України.
11.4. У разі виникнення запитань та претензій з боку Користувача/Покупця він повинен звернутися до Продавця за телефоном або в інший доступний спосіб. Усі суперечки Сторони намагатимуться вирішити шляхом переговорів, при не досягненні угоди спір буде передано на розгляд до суду відповідно до чинного законодавства України.
11.5. Визнання судом недійсності будь-якого становища цієї публічної оферти не тягне у себе недійсність інших положень.